God eftermiddag Torsdag!

1 Dag kvar att jobba underbart!! Åhh ska bli såå skönt att vara ledig ska verkligen njuta!

Nu har jag packat färigt allt så väntar bara på att syster ska komma så vi kan slänga in de i bilen. :) Sen ska jag ringa gymet också får jag inte glöma. Hehe..

Annars ska jag bara slöa resten av dagen då jag nyss diskade ocksåså finns inga måsten kvar nu skönt!

Åh i morgon är de julfest ska bli såå kul hihi.. Längtar!

Dagen på jobbet gick faktiskt fort fast att de inte var alls mycket folk nog lugnaste dagen på länge faktiskt men på nått konstigt och bra sätt så gick dagen iaf hihi..

Ne måste ringa gymet nu!

Ha en bra eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: mikaela

gud va gött jag vill me åka hem nu...



hur länge blir du hemma i långed nu då??

2008-12-18 @ 17:28:57
URL: http://mikkan4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0