Godmorgon söndag!

14december 2006 fick jag mitt körkort de betyder alltså att idag har jag haft de i 2 år helt sjukt var tog dem två åren vägen kommer fortfarande ihåg precis hur jag körde på min uppkörning mm hehe.. Men idag går alltså min prövotid ut! Skönt haha!!



Vakna tidigt idag redan 08.00 men igår somna jag iaf direkt jag la mig vid 23 tiden så de var ju skönt, känndes bra att vakna tidigt idag med då jag förhoppningsvis somnar i tid i kväll vet inte vad som hänt jag som alltid brukar somna direkt jag lägger mig har nu drabbas av samma sak som min kära kusin hehe.. Tror de är för att de är så myckets om ska hända framöver så man tänker en del hehe..

Nu blir de iaf snart vinterstudion i några timmar. :D Har redan käkat frulle, dagens middag idag blir fläskfile madde special med stekt potatis mumma de. Hehe. Sen blir de träning 14.40.
Ikväll blir de min underbara tv kväll med one tree hill och gossip girl! Hihi..

Mörkt är de ute också man skulle kunna tro att klockan är mitti natten!


Imorgon får jag äntligen träffa Dennis igen hehe då han och hans mamma varit på äventyr under helgen. Jag förstår verkligen inte hur jag kunde bo så långt ifrån Dennis och hans päron förut! Jag skulle aldrig aldrig klara av de nu, de finns inte i mina tankar att bo ca 5h bil väg ifrån dem. Hehe.  Jag älskar helt enkelt att vara moster! :)


Kommentarer
Postat av: cia

haha man blir som man umgås! :)

2008-12-14 @ 16:31:24
URL: http://ciajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0