Korpen!

Godkväll folket!

Inte blivir mycket bloggande här inte! Hehe är för att jag är lite lat.. :)

Har inte hänt så mycket mer än att jag var till åmål idag med mor, callo och dennis jag köpte en del skol grejer som block, pennor mm. Bra ha saker, blev  även ett par skor på rean, shit va skog jag har nu alltså  haha!!

Imorgon ska jag en sväng till bengtsfors med emma göra lite ärenden!

Jo en mycket rolig grej som hänt är att jag och syster ska spela korpen i bowling nu till våren hihi svin kul ju! Börjar den 12/1 så spelar man varannan vecka kommer bli svin kul ! Hihi! Vårat namn är TOP MODELS
Ha ha värsta bra!! :)

Idag är de prison break!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0