Rött

Så där då var torsdagen över också då. Härligt bara en 8h dag kvar sen är de helg!! Gudars va skönt! Har dock en massa att göra under helgen men bara trevligt.

Var en del att göra idag på jobbet iaf mellan 12-13 men sen dör de ut igen. Men den timmen gick fort iaf..  När jag gick hem så var e inget vitt kvar på backen. :( Tråkigt, jag som vill ha snö.... Hehe..

Nu har även våran korridor blivit röd istället för vit/orange. Mycket trevligare fast blev lite mörkare men.

Åhh vad jag älskar, Nickelback, Takida och Pink!! Är de enda jag lyssnar på nu om de inte blir julmusik då!


Kommentarer
Postat av: Sandie

du får komma hem till Långed här är det mysigt med snö! :) hoppas de håller i sig bara :/

2008-12-11 @ 23:55:37
URL: http://swedhik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0