Tidigt

Godmorgon onsdag!
Idag vakna jag innan klockan ringde de var längesedan jag gjorde de. Vakna redan 08.20 men låg kvar i sängen till 08.50 ungefär, hade på rivstart tänkte jag kanske somnar om men så hör jag några gubbar ute i korridorren tror de är dem som ska måla om och greja här i huset. Så de var bara att gå upp klä på sig och käka frulle. Så nu kan jag sitta här i soffan i en timme utan att behöva stressa eller liknande. Inte för att jag stressar dem andra dagarna men.

Idag blir de ingen passning av Dennis då hans päron inte ska träna, så då passar jag på att träna istället hehe.. Så blir vattenpass 1 idag mellan 16.15-17.00.

Känner i magen idag att jag träna core igår hehe. Härligt.. :)

Hoppas på en bra dag på jobbet idag också.

Ha en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0