Tisdag!

Så där då var jag hemma i min lya igen då. Hehe.. Ojoj vad vi baka igår alltså helt sjukt hehe.. Men gott och fint blev de, smaka inte på allt men ändå. :)

Idag på jobbet gick de la så där var lite mera folk idag men inte så jätte mycket men dagen gick och nu är den ju snart förbi. Haha...


Till mina kära vänner på läroverket!
Va roligt att höra från er! Jag har tänkt höra av mig men vet ju inte riktigt vart jag sak vända mig för att få tag på er! Hihi. Mycket kul att ni fortfarande läser min blogg. Jag tänker på er mycket, och saknar er massor!
Jo jag ska läsa till förskolelärare och börjar plugga den 19:e januari! Så är snart, men känner mig väldigt nöjd med detta beslut!
Ni får ha en god jul och gott nytt år!
Ska försöka komma och hälsa på till våren!

Jo Elsa, fick du någon choklad ask på posten!? Hihi!
Kram på er!



Åhh vad skönt jag känner mig jätte trött! Så känns som jag kommer somna rätt fort ikväll iaf! Hehe!!


Kommentarer
Postat av: Sandie

ah men det är ju jättebra :D



haha aah :P

2008-12-16 @ 22:16:45
URL: http://swedhik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0