Livat!

Dagen idag har varit underbar än så länge! Vaknade inte ne enda gång inatt, fick en liten chock när jag vakna och kolla på klockan och den var 07.15 så det var skönt att sova en hel natt utan att vakna, på jobbet har det varit som vanligt, sen blev dagen bara bättre när man kolla ut och himmlen är helt klar blå och solen skiner som aldrig förr.
Så när jag kom hem tog jag mig två kncäkebröd med makrill på sen begav jag mig ut i det underbara vädret. Tog en helt ny tur idag och den tog mig 45min så det var skönt. Kändes som om jag kunde gå hur länge som helst idag, tänk vad lite sol kan göra!
 Hade fått två alla hjärtansdag kort idag när jag kom hem :D Ett från mor&far och ett från farmor&kent. Trevligt. Hihi
Ikväll börjar äntligen Greys anatomy igen som jag längtat!! Hihi. Sen är det ju även room service! Så jag har fullt upp ikväll haha..
 Imorgon ska jag ta och städa lite så det är fint när nettan kommer hihi.. Hon kommer hit på fredag strax efter 15.00, ska bli roligt med lite besök, vet inte riktigt vad vi ska hitta på i helgen men det ger sig nog!
 Nu är Karl på väg mot marocko, där ska han vara i ca 5dagar fuskigt tycker jag för där är det ju sol och varmt! Hihi.. Men men man kan inte få allt, jag har ju sol nu iaf så nu är det bara sommarvärmen man väntar på! :)
Ja då var det torsdag imorgon igen och snart en vecka till förbi ojojoj säger jag bara. Hihi..
Nu ska jag se om det kommit in några nya intressanta jobb i kalmar!
Hoppas ni med haft en sådan här underbar dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0