Måndag

Idag känner jag mig mycket mycket bättre, fast när jag vakna kännde jag mig lite halv kass men blev bättre när jag kom till jobbet. Och jag blev bara bättre och bättre under dagens gång. Jag tror det beror på att vi äntligen haft sol här idag :) Varit en jätte fin dag. så när jag kom hem drack jag lite vatten sen begav jag mig ut dirket då jag ville gå i sol. :) Idag tog jag mig en ny runda som även den tpg ca 35min i mitt tempo vill jag lägga till :D Det var underbart att vara ute i friska luften med sol och ca 5grader. :) Så nu mår jag perfekt hihi.
Gick jätte bra idag på jobbet också. :) Va inte direkt myclet disk men hade nått att göra nästan hela dagen iaf så det var nice. I morgon kommer jag ha fullt upp då det är kålpudding på onsdag ska jag förbereda kålen et inte exakt hu mycket med 7säckar iaf vet inte hur mycket det är i en säck men mycket kan jag tänka mig iaf. :) Då ska jag skölja och skiva kålen, det kommer nog bli såå "roligt" Hihi.
Vet inte vad jag ska göra nu i eftermiddag, ska snart duscha sen blir det väl att man sitter med datorn ett tag vet inte om det är något bra på tvn idag mer än unga mödrar och sjukhuset. Men det ger sig väl.. Hihi.
Åh fick värsta minnen tillbaka förut när jag stod och skala morötter då dem spelade massa gammla låter från min och Fordinas tid. Fick värsta längtan av att köra bil och spela HÖG musik och glida runt i min kära Fordina. Haha jag vet jag är störd. Haha. Men jag tyckte om min bil. :)

Kommentarer
Postat av: My

bläää det suger att skiva en massa grönsaker. avskyr det :P... fast iofs avskyr jag det mesta som har med kök att göra. kontigt egenligen för när jag var 15 så älskade jag restauranglivet när jag jobbade extra.

2008-02-04 @ 23:00:26
URL: http://mysan87.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0