Mår bra!

Då var det tisdag eftermiddag! :) HAr idag hunnit med att jobba :) gått till willys, handlat lite mat, pratat med mor och syster och nu sitter jag här och slöar hihi.. Men ska snart flytta ut mig till soffan och sätta mig under filten då jag fryser som bara den om mina händer och fötter är ju inget ovanligt att dem är kalla men idag fryser jag även om dem :P
Fick ett glädjande besked förut på jobbet Carin ringde jämnt innan jag sluta och jag kommer vara på Chapmans februari ut. Härligt!! Sen nu till veckan är det ju sportlov här då är jag ju inte på Chapmans men på måndag har jag jobb iaf i Rödeby på en förskola ska både städa och vara i köket. Börjar redan med 07.00 till 15.30 så blir hela 8½h så det är mycket nice! Hoppas på att det kommer upp något mer jobb under sportlovet men skulle inte klaga om jag fick vara ledig torsdag och fredag med hihi så man kan vila. Haha.. Men det ger sig. Men är jätte glad över att veta att man har hela februari säkrad. Så då blir det även en helt okey lön i mars med.. Och det är nice tycker jag! :)
Nu måste jag springa och ta ut kycklingen ur ugnen. Tänkte ta mig ett pita bröd med lite kycklingröra i.. Mumms tror jag det kommer bli! :) Sen blir det tv resten av kvällen för mig! Hoppas på att få upp värmen!
Ha en trevlig Tisdag kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0