Torsdag

Då har jag tagit helg då, skönt! :)
I morgon bär det av mot gbg tåget går 08.50 och så ska jag vara framme 13.20.
 
Idag har det varit underbart väder, blev så glad med en gång jag steg upp och det var ljust ute. Härligt de.

Ska jobba på Chapman även på måndag så troligen blir det hela mars med då som de ser ut nu iaf. Så j*vla skönt. :) Är 14dagar som jag kan jobba i mars så de är såå bra om jag då blir kvar på chapman dem dagarn. Är ju så få för att det är påsklov vecka 13 här sen är jag ju ledig torsdag vecka 12. Men denna månad blev det 15 dagar som jag jobba på chapman då det var sportlov. Så jag är super nöjd med detta. ;) Hoppas så klart på att få vara där treminen ut men ska inte hoppas för mycket. Hihi.

Fick en göad överraskning när jag kom hem förut då bovärden var här. Äntligen. För kranen i köket har läckt så nu skulle ha fixa detta men han var så snäll att jag fick en helt NY kran i stället en mycket bättre och finare. Han trodde inte jag skulle bli nöjd annars haha, så det var roligt. :)

Har precis kollat veckans avsnitt av gossip girl. Ahh va de är bra. :)

Får se om det blir något skrivet i helgen annars så kommer det upp ett inlägg på söndag kväll. Ska även försöka ta lite kort hihi..

Jag får önska er alla en trevlig helg!!


Kommentarer
Postat av: Sandie

Okej gött =) Ja det är skööönt med lov! :D
Jodå de går bra iskolan men alltid gött med lov ändå ;)

2008-02-28 @ 20:57:19
URL: http://swedhik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0