Det är ju inte sant vad....

lite sol kan göra :D Var underbart väder när jag vaknade runt 10.30 himmlen var klar blå och solen lyste och det blåste inte speciellt mycket. Så då steg jag upp käka frulle tog på mig och begav mig ut i det fina vädret var ca 10grader, gick mot lyckeby. Det var otroligt skönt måste jag säga att få se solen man blev på så bra humör så  man gick och små log lite. Hihi. Är så fin väg att gå också så när mamma kommer hit till veckan ska jag allt ta med henne på den turen.. Hihi.. Tog ca 30 min till willys idag då jag går hysfat snabbt iaf. ;) In och handla frukt, youghurt, flingor, kassler, fullkorns skorpor. För att sedan gå ut i det fina vädret igen men då möttes jag av en näst intill kolsvart himmel :( Så länge fck solen lysa idag men men hade sån tur idag att bussen kom när jag precis kom till hållplatsen så då fick det bli buss hem för min kasse vägde en hel del..
Nu när jag kom hem har det även börjat blåsa en del så jag gick som vanligt ut i rätt tid. Haha.
Så nu ska jag snart käka lunch sen ska det bli maraton med prison break. :D Finns inte så mycket annat att göra och eftersom jag redan varit så duktig idag så är jag värd en dag i sängen och kolla på PB :D
 
Hoppas ni inte får en alltför blåsig lördag!!


"Det går neråt" :D

Kommentarer
Postat av: moster

tja ja det är härligt att se solen ,fasen halva staketet bortblåst här nu på fm. får sätta upp nytt till våren . ha det bäst kramis.

2008-01-19 @ 15:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0