Gott med helg!

Ja då var denna veckan också över då går ju sjukt fort detta redan inne i vecka 3 till veckan, men men. Då kommer dem hit och sätter upp en köks fläkt de ska bli nice. :D Hoppas bara jag får jobba hela nästa vecka med då det låter som a jag vet inte vad när dem borrar och har sig hihi.. Men ska ifa jobba på måndag på Chapmasskolan sa dem idag så är nice att vara på samma ställe så länge så man kommer in i det lixom.. :D

Idag åkte min kära pojkvän, :( Vet att dessa 4månader låter såå länge men jag vet att det kommer gå så fort kasnke är dem två första veckorn som kommer gå lite segt och så men sen har jag nog kommit in i en vardag som passar mig. Kommer ju få besök och åka på besök ned så kommer nog gå fin fint. Fast kommer ju sakna Karl som bara den!

Det är såå skönt att det är helg, min nacke och rygg behöver en vila känner jag inte för att de blir så mycket vila men iaf.. Hihi..  Så i morgon åker julen ut! SKÖNt hihi. Ska bli mys att gör om lite och så har ju set framför mig hur jga vill ha det i varje rum så ska bli intressant lägger nog upp bilder på detta i morgon lr söndag!!

Igår hörde jag för första gången EMD dem tre idolerna ni vet som bildat "band" Det var la helt okey. Hihi..

Ikväll börjar nog mitt PB maraton hihi då jag inte kollat på det sen juldagen har saknat de så men nu har jag dem tvp första säsongerna att ta mig igenom Härligt sen har jag även säsong 3 av the 4400 LOVE!! Hihi..

Hoppas ni får en mysig fredags kväll det ska jag iaf ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0