Kvarterskrogen!

Dagen började med en rejäl frukost med 09.00 två grova bröd med lax och ett kokt ägg.. Mumma!! Åkte mot lyckeby med 10.19 var framme i så god tid så jag tog en tripp till öb hittade jätte många pussel :D Så de fick bli ett med 1000 bitar för endast 35:- så nu har jag och älsklingen pusslat ca 2h :) kommit en bit iaf. så de börjar likna nått :D Detta är min nya hobbey förstår ni, det blev det eftersom vi köpte pussel till svärmor så satt vi hos dem och började pussla en kväll sen blev det en dag mm.. :) så var tvungen att köpa ett.. En del är ju så fina så man kan hänga upp dem sen. Kommer in bild på mitt pusslande i veckan. :D
Jo iaf när kl var ca 10.45 gick jag till lyckans kvarterskrog för att prov jobba. :D Dem var jätte trevliga och det verka som ett helt okey jobb, men dem har ju redan en tjej som är där och prov jobbar som var där i söndags med så skulle hon vara där i kväll så om hon klarar av detta utmärkt så kommer hon få jobbet annars skulle Acko höra av sig till mig så skulle jag få prova jobba en gång till, skulle ja få detta jobb så kommer jag att jobba mån,tis och lördag 10.5h dagen, alltså 31.5h i veckan det skulle ju passa mig perfa för då skulle jag kunna ha kvar jobbet på kommunen onsdag,torsdag och fredag. :D Men då ska de ju till att jag ska få jobba där med.. :D Men hoppas kan man alltid göra! I morgon ska jag även lämna in mitt cv till barnens lekland som öppnats här på kungsmarkens centrum ca 5min från mig det har precis öppnat och dem serverar mat mm så det skulle ju vara riktigt nice att få jobb där alltså! :D Så nu börjas det med att söka jobb igen inte för att jag inte trivs på kommunen utan mer för attha en fast inkomst. Jag fick en glad överraskning när jag kolla mitt lönepapper då jag alltid trott jag fick 96:-/h men jag får 103:-/h :) så de var ju nice därför jag fick mera denna månad :D

Idag har vi även varit ute på en promenad till marieberg och tillbaka ca 2,6km :) Visst är vi duktiga i morgon ska vi ta en låång promenad till öb och tillbaka :D

Ha en fortsatt trevlig helg!!


Kommentarer
Postat av: syster

oj oj vad hurtiga ni varit då! själv gick jag HELA vägen till handlarn förut.. jobbigt värre ;-) köpte ingridienser för att göra fudge, men den blev helt misslyckad.. kanske tur annars hade jag väl smällt i mig allt själv. dieten börjar på måndag. fy bävar redan. kram kram

2008-01-04 @ 22:27:20
URL: http://callo84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0