Nyår!!

Ja då var det den 3:e januari idag då! Tjejerna åkte hem idag med ca 10.30, har haft skit kul med er här :) Och tack så jätte mycket för bestiklåderna och diskstället var ju precis vad vi behävde! :D Vi var ute på nyår då blev det piraten mycket trevligt, sen 1januari tog vi det lungt men bev nån öl och cider til kortspelen och ps2 spelandet. :D Sen blev det även utgång igår hihi.. Det blev piraten även då men igår var det inget inträde första halvtimmen så där hade vi lite flyt.. :P Hade skit skoj igår med även om det inte var mycket folk ute med tjata med en del roliga människor.. Hihi..
Blev hyfsat sent igår haha.. Har idag varit och stor handlat så nu ska jag väl klara mig  en månad tror jag. Blev bara nyttig mat som kyckling, fullkorns pasta, makrill, tonfisk, morötter, broccoli mm.. Kände mig väldigt duktig! :D SÅ idag har jag och pojkvännen käkat lasange med fullkorns plattor köttfärsen inehöll morötter och till det blev det gurka och broccoli mycket gott får jag säga! :D

När vi var ivägoch handla lämna jag in mitt cv mm till en kvarterskrog som jag såg på ams som sökte servitris/Äservitör så jag åkte dit med det men en del förhoppningar men när jag kom in sa hon bakom disken att dem hade en tjej där nu på prov så jag bara jaja, men hon ville iaf ha mina pappaer. Och efter ca 2h ringde mobilen och det var därifårn och dem var intresserade skulle tro att det är för att jag läst servering a och b plus att jag har läst alkoholhantering för det sa han när han ringde mig:D Så i morgon kl 11.00 ska jag dit och prata jobb sa han.. :D Så nu hoppas jag på det bästa! Det stod att man kommer få jobba minst 20-25 tim/veckan så jag hoppas verkligen på detta och även på att det blir mera timmar.. typ 30 i veckan skulle vara perfa:D

Lägger in lite bilder från nyår och nån från jul helgen!!

image99Älsklingen och mika sjunger!
image100Pojkvännen tar i för fullt :D
image101Linda försöker rocka med gurran ;)
image102Mikas tur att rocka :P

image103Pojken
image104Innan utgång!

image105Linda rockar som aldrig för. :D
image107Linda sjunger med sig själv! ;)
image108Sötungen själv!! <3

image109avslutar med in bild på våran vackra julgran!! :P

Hoppas hoppas jag skriver här i morgon att jag fått jobb!! :D
Ha en fortsatt trevlig början på det nya året!!

Kommentarer
Postat av: Kusin Johanna

Hej!!Tack så mycket för den fina ridhjälmen=)

2008-01-03 @ 23:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0