Städning

Det blev 2 avsnitt av PB igår, det är grymnt bra måste jag säga! :D Är en del gubbar som ser lite läskiga ut men jag hade inga marddrömmar så.. Hihi.

Vaknade alltför tidigt idag suck.. Vakna 09.20 jag som ville sova till typ 12.30 hihi.. Men kanske bara var bra så man inte ställer om dygnen. Har nu ätit en väldigt god frulle! Den kommer jag stå mig länge på.

Jag skulle väl egentligen inte sitta här då jag ska städa och diska men jag har ju hela dagen på mig fast är ju gott att bli klart så tidigt som möjligt. Så jag får nog börja med disken först sen blir det att göra om i sovrummet hoppas det bli som jag vill. Tss, sen blir det en promenad till Barnens lekland, hoppas på det bästa!

Ha en trevlig lördag! Kommer bilder senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0