Tupplur

Var ner till barnens lekland förut och dem hade inte hunnit kolla på några ansökningar då dem hade haft många sjuka men skulle göra detta till veckan och hon tyckte det var bra att jag kom förbi igen.
Hitta även på ams att dem slkte 4personer till O`lareys så då var jag snabb att skicka till dem funderar på att ta en tur till stan i morgon om jag vaknar i normaltid och lämna in mina betyg mm. Men då måste jag vakna typ samma tid som idag då tvätt tiden börjar 14.00 och jag måste börja precis då för att hinna klart med allt. :D

Efter jag varit på leklandet blev det middag kassler med bullgur och gurka såå gott. :D
Sen råka jag somna med ca 13.45 och vakna igen med 17.00 hihi.. Men det var skönt :)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra men blir väl att kolla om det kommit in några intressant lyor i kalmar sen ska jag kolla på högskolan igen, fuderar nämligen på att bara ta någon kurs där om jag hittar nått av intresse. :) Sen får det bli ett rågbröd med lax till kvällsmat.. Mumma.
Jag förstårinte hur kolayrat vatten kan va så himla gott för jag tycker vattnet här smakar blä. :) Men sen vi fick soda streamen så är det ljuvligt. Hihi.. Men vad gör det om man dricker det då det bara är vatten..

Tack PV vet att jag är duktig, iaf när jag vill. Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0