Underbart!!!!

Jo jag vet klockan är 09.02 och jag sitter här och skriver det betyder att jag inte jobbar idag, men vet ni det gör mig absolut inget då jag ska vara på Chapmans i morgon igen och sen på torsdag vet jag inte ännu, men sen börjar det roliga :D Jag ska vara på Chapmans från och med den 25 januari till den 15 februari. Undertbart!! :D Så nu vet jag ju vad jag ska göra fram till vecka 8. Är super glad att jag har fått hoppa in för ett längre vikariat. Då vet man att man får en del pengar även i mars, hihi. Får även en helt okey lön i februari. Madde är mycket nöjd. Så därför gör det mig inget att jag är ledig idag.
Så idag tänkte jag bära ner tre av köks stolarna i källarn även göra i ordning så den fjärde och bordet får plats på torsdag då mor och syster kommer med det andra köks bordet. Sen blir det säkert att jag går och plockar, städar lite här med. Hihi.. Sen blir det absolut en långpromenad idag då vädret börjar se allt bättre ut, spricker nog upp när som helst. Ja jag kan väl inte säga att denna dagen kunde börja så mycket bättre. Jag är super nöjd!!!
Lovar att lägga in lite olika bilder från lite allt möjligt senare nu tänkte jag byta om och bege mig till källaren så det bli gjort!!
Ha en underbar tisdag för de har jag! :D

Kommentarer
Postat av: Sandie

gött att höra !:D

2008-01-22 @ 11:08:16
URL: http://swedhik.blogg.se
Postat av: Sandie

ja dte kan ja förstå :D

Jodå det går bra =)

2008-01-22 @ 11:16:42
URL: http://swedhik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0