Delsjön

Till slut fick jag mig ett efter längtat dopp i sötvatten dessutom. Hihi. Jag och syster åkte iväg med 17.30 ca. Men fy f*n va folk de var vid denna sjö, uhh säger jag bara där skulle då inte jag vilja sitta en hel dag. Då är allt indiana beach mycket mycket bättre. haha. Och dit ska jag i morgon tror jag, för får nog bli ett dopp då med. :)
I morgon när jag vaknar blir det att gå hem till syster och dennis för att passa han en liten stund då syster behöver köpa sig nått att ha på sig när hon ska på bröllop till helgen sen kommer pappa med 12typ. Då bär de av mot långed igen hehe. Men de är allt goast att vara där när de är sommar så man kan bada så mycket man vlll mm då jag hatar att bada i saltvatten. I like insjöar! haha.
Jo just de jag kom att tänk apå att jag inte lagt upp några bilder på min nya lya än, de va mycket dåligt av mig men nu har jag packat ner kameran så får bli när jag kommer hem hit igen.
Nu i veckan hoppas jag att jag får höra nått från några jobb jag sökt eller jag blir ju glad om ett hör av sig så jag får nått jobb någon gång. ;)
Söndag kväll inte ett piss på tvn. Suck, så jag får väl spana runt lite på nätet sen får de väl bli att lägga sig och läsa i boken. :) Nu läser jag dold identitet.

Hoppas ni haft en trevlig helg, den har ju iaf varit varm och solig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0