Lite sol

Idag tittar faktiskt solen fram lite grann de var ju inte dåligt men de ser ut som de blåser väldigt mycket då träden vajar som bara den. Men jag hade tänkt mig en promenad snart i mitt nya område, måste ju lära känna de lixom hehe. Men jag får vänta tills kycklingen är klar i ugnen innan jag kan ge mig ut.
Idag vet jag inte riktigt vad som händer tror inte de händer direkt mycket iaf är lite trötter idag känner jag har haft nått att göra varje dag nu sen några dagar tillbaka så kan ju vara skönt meden slappar dag med. Blir väl till att sitta här och söka jobb sen kolla på tvn skulle jag tro hihi. Kanske boka en tvätt tid med så jag får tvättat de lilla jag har eller så bokar jag en tills jag kommer tillbaka efter sunne, fast de va ju värsta stora tvättstugan här den ligger lixom för sig själv ute på gården så man får tvätta dygnet runt, sen så är de 4st rum eller tvättstugor kan man ju säga i detta huset. Så jag skulle inte tror att de är så svårt att få tvätt tid. :)

Tänkte lägga upp lite bilder från rix fm festivaeln om de inte går allt för segt. ;)

ne de gick för segt nu ch jag orkar inte sitta och vänta. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0