fortfarande i göteborg!

Jao så blev de jag blev kvar här över helgen med. :) Så igår va jag och syster och titta på fotboll när kusin patrik spelade. :) Vi hämta även upp kusin tomas på stationen. De var en rolig och trebllig kväll. Tyvärr förlora ifk åmål matchen men.

så i morgon åker jag hem till mor och far igen men vet ej hur länge jag blir där då jag nu har fått lägenhet här i göteborg. :D Får den på tisdag!! Så glad!! Hihi. Så nu blir de till att flytta lite grejer igen haha. :P

Kommer bli så nice i min lya hihi:P

Nu ska jag kolla runt lite innan jag ska ner och busa med Dennis :)

Kommentarer
Postat av: S

Coolt ska du flytta igen !? Du var inte länge hemma i vackra Långed ;)

2008-06-28 @ 16:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0