Härliga måndag

Äntligen är snart måndagen över haha.. Ne men idag trodde jag aldrig dagen skulle ta slut på jobbet va grymnt mycket att göra mm. Men de gick de med.. hihi..

Har nog varit de mest märkligaste vädret på länge iaf. Haha.. I morse va de som vanligt lite grått sen helt plötsligt börja de snöa för att sen gå över till en klar blå himmel och en massa olika fåglar som skrek haha. Sen nästa gång jag kolla ut så snöa de stoora flingor för att sen återigen bli klarblå himmel haha.. Mycket märkligt detta men som tur är har inte snön lagt sig riktigt då det är för mildt här och de tycker jag är bra. Men dem sa på jobbet att de kanske skulle bli 2-5cm men de vill inte jag!! Nu ska de ju bli vår. Haha.. Men i långed var de visst mycket snö så de kanske blir så att man åker på en liten vinter semester på torsdag då haha.. :)

Idag blev dagens promenad till willys som vanligt på måndagar typ haha.. Va tvungen att ha mera youghurt så jag klarar mig tills tordag morgon :) Sen blev de även en låda med vindruvor!! Ahh så gott!! Så de ska jag frosa i framför tvn senare. hihi..

Jag blir galen på mina fingrar snart på min högrahand med så klart Det är pekochlång fingret som är helt cp ser ut som självsprickor men gör inte så ont sen ser dem helt urtorckade ut fast att jag smörjer ofta ser även brännskadade ut. Så gör lite ont när jag skriver nu tex. Sen som att inte de var nog att typ två fingrar va "ur" funktion så sprack ett blodskärl på ringfingret precis när jag skulle börja städa på jobbet!! Suck så då hade jag bara tummen och lilfingret kvar att använda på min högra hand haha.. Men tycker de är märkligt att de spricker blodskärl på mig för det gör det rätt så ofta och alltid på samma finger det gör ju så djävulsont dirket me, sen får man ett vacker blåmärke i nån dag. Suck.. Ingen som vet varför dem spricker!!!

Jaja de är tur jag har lite lång ledigt snart men de värsta är att jag ska diska i morgon så mina fingrar blir väl bara värre fast jag har handskar. Menmen!

image202

Så mycket av snön är de som ligger kvar. :)


image203

Måndags godis! :)

Kommentarer
Postat av: oster

HEJ GUMMAN , JA DET VAR INTE MYCKE TILL SNÖ DET DÄR.MYCKE MERA HÄR MÅ JAG SÄGA USCH . JAG BRUKAR OKSÅ FÅ SÅNNA DÄR SPRUCKNA BLODKÄRL PÅ FINGRARNA GÖR JÄVULST ONT FAKTISKT. HA DET GOTT .

2008-03-17 @ 21:20:25
Postat av: Emma

Haha, neråt ja... tänkte nästan det ;) hihi... ses snart gumman!!

2008-03-18 @ 17:12:07
URL: http://protectedby666.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0