Syndat!!

Äntligen helg!! Fast veckan har gått såå fort men är såå skönt att det är helg igen och denna helgen kommer bara bli lugn. Ska bara göra de jag känner flr och inte ett skit mer. Haha..

 Idag på jobbet var jag i köket och dagens mat var bostongrateneradkassler med mos, så mitt jobb blev att skiva kassler så jag stod och skiva och skiva från 08.30 till 11.30 haha.. Jag han inte ens med förmiddags fikat som består av två knäcke bröd och en koppkaffe så jag kännde mig rätt trött med 12.00 när jag kom på att jag inte druckit nått kaffe hihi.. Dagen gick iaf jätte fort så de va skönt. När man sluta så försvann solen och istället möttes man av en grå himmel och regn när man gick ut. Suck.
Jag hoppa av bussen med Willys i stan, första gången jag var inne i den affären i stan och shit va krånglig den va haha. Men hitta de jag skulle sen gick jag några busshållplatser för att sen åka hem. Var hemma med 15.20 det var då jag synda och det var såå gott!! Jga har aldrig kännt den känslan förut MMMM va gott de var!! Det jag synda var;

image192

Åhh det var så gott mycket bättre än pizza och godis.. För er som inte ser va det är så är det köttbulle smörgås med ketchup.. Såå gott!!
Haha jag är störd jag vet! :)


Ja vad ska man mer säga tro.. Hm.. :P

Ikväll blir det lets dance igen äntligen då jag missa förra veckan.. Sen blir de nog sängen skulle jag tro!!

Ni får ha en trevlig fredag!!

Lillagubben: Hm vem kan nu detta vara har ju två att väja på :) Fast den jag tror mest på skulle mer heta den lite större gubben haha.. Skojja bara. Är det min kära fbkare?! Hm.. Skriv namn nästa gång blir ju så nyfiken!! :)

Johanna: Med pirater och skit menar jag pirater du vet som är ute på sjön och rövar. :)

Kommentarer
Postat av: ´Kusin

hejsan urs man kan juh inte ha ketchup på köttbullarna på mackan=)

2008-03-07 @ 18:33:36
URL: http://hanna1996.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0