En del planerat :)

Nu har jag en del planerat inför sommaren 2008. :D
Först blir de Rix Fm festivalen i Karlstad den 9juni. Sen är midsommar klar.
Sedan blir de dansbands veckan i sunne! Kommer bli så nice sommar iaf dessa tre grejer kommr ju troligvis bli några spontan grejer med men känns skönt att ha lite planerat också! Och de bästa av allt, allt detta ska göras ihop med min kära Mikaela! :D Nice! Hehe.

En liten bild på dagen mat. :) Tåg en vågad chansning och käka ägg efter 18.00 hoppas inte magen säger nått nu inatt har bara kännt av lite än så hoppas inte på något mera!



Bacon omellet med gurka och feta ost mycket gott! :D

Nu ska jag lägga mig och läsa ha de!

Kommentarer
Postat av: mikaela

ja det ska bli en otrolig rolig sommar hoppas jag hehe :D hoppas på vädret bara..

det va gött att få se solen idag hehe :D..

2008-05-19 @ 20:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0