God eftermiddag

Idag var de en mycket bättre dag på jobbet, var dock väldigt lite elever men så kommer de va denna veckan då dem har nationella  prov och även återläsningsdagar men men. I morgon är de sista dagen för mig i grönsakerna lite tråkigt då jag gillar att vara där inne men så är de. Hihi.
Cykel turen hem idag gick bättre men de blåste ju motvind idag med men inte så himla mycket jag slapp trampa i nedförsbackarna iaf haha.
Har även varit iväg till Willys idag och nu på eftermiddagen var vädret helt underbart för blåste inte alls nu så var så varmnt och skönt! Men de var rätt jobbigt att gå hem med två fulla kassar med ex 3liter youghurt, bananer, köttfärs mm mm så dem var rätt tunga men jag kom hem iaf så nu har jag precis tagit mig en härlig dusch.

Köpte en ny bok med, PS I love you, är den som går på bio nu och den verka riktigt bra. Var tvungen att ha en ny bok för annars hade jag inte haft nått att läsa på tåget till gbg på fredag. :)

Nu ska jag ta och käka lite vindruvor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0