Härliga fredag

Åh så skönt att de är fredag igen. Kommer bli en lång fredag för mig men de är de värt. Får ju träffa Syster, Mamma, Emir och självklart Pjuklarven fast träffar dem väl inte fören i morgon då jag kommer så sent i kväll men Syster och mamma iaf. :D
Konstig väder de är måste jags äga är ca 10 grader såg ut att bli regn men nu har de enda svarta molnet försvunnit så är de helt blått bakom de. Så de är ju nice men är så svårt när man inte vet riktigt va man ska ta på sig men får nog packa ner regn jackan iaf så jag är förbered.

Fick bli vägning idag istället då jag ju inte är hemma i morgon och blev såå glad när jag ställde mig där då det varit lite kämpigt ett tag nu men nu stod dem siffror jag längtat så eftre så nu är jag på gång igen får. Kommer ju dock äta "lyx" mat nu under helgen men får allt ut och gå någon liten tur iaf för åker ju inte hem förren 14.50 på söndagen. :)

Nu måste jag borsta tänderna mm. Ska försöka skriva hos syster om jag får tid till de. För hade ju många besökare igår.

Ha en trevlig fredag och helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0