Ingen bra start på veckan.

Fy vilken dag säger jag bara, har kännt mig alldeles konstig hela dagen. Allt har kännts så himla vemodigt på nått sätt.
Men själva dagen på jobbet va ju kul på sitt sätt men när man står där och ska diska så ne vet inte riktigt va de är idag allt känns som sagt vemodigt! Men är väl för att de är mycket som händer i mitt huvud nu kanske vad vet jag!?`
Höll ju faan på att börja grina på banken förut för att jag blev såååå jävla trött på att allt ska krångla. Och då är de nått som inte är som de ska om man ska börja grina inne på banken haha! Jag gjorde de ju inte men de va inte långt ifrån! Haha!
Mina fingarar ser ut som fajten igen nu är dem totalt förstörda men nu är de ju bara 4dagar kvar att jobba men de verker i dem hela tiden de kom igår när jag packa eftersom jag var tvungen att slå in allt i tidningspapper så böev jag väl så torr på fingrarna. Men men ska snart lägga mig framför tvn då får jag smörja in dem!
Så orkar inte skriva mera nu!
Hoppas eran dag varit bättre än min!

Kommentarer
Postat av: Maria

tiden måste gå otroligt fort. Ja balen förstår ja att du skulle vilja göra om. ;) Men får tänka att de va kul så länge de varade ;Puss

2008-05-27 @ 11:34:07
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0