Slö

Ja då var de onsdag igen då, onsdag är inge vidare tycker jag den är där mitt i alltihop men när den väl är över så bara springer veckan förbi. Har varit en rolig dag på jobbet haha. jag blev lite "utsatt" idag kan man väl säga haha. Men roligt va de iaf jag är ju en sån person som förstår skämt och de har dem kommit på på jobbet. Haha. Ja fy vilken dag.
Nu sitter jag i soffan med datan i knät fy på mig haha. Men är så sjukt mätt efter maten jag nyss käka, lasange mmm så gotti! Funderar nu på om jag ska ta mig en lite promenad på ca halvtimmen bara för de finns ju inget att göra men samtidigt är jag väldigt sleten känner mig bara almänt slö är nog bara för att jag längtar så tills fredagen och helgen när man ska få träffa Dennis, syster, mamma och pappa tror jag hehe. :) Börjar dock bli lite nervös inför att läsa dikten men va f*n är ju inte så farligt men har aldrig tycket om att stå framför massa folk och prata men nu står jag ju inte där framme själv som tur är hehe.
Nee de får bli en liten runda runt ekliden nu så jag piggnar till lite, för senare blir de att se på hockeyn sen greys anatomy!

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0