Sol ännu

Godmorgon, var tvungen att sätta mig vid datorn lite då jag redan är klar för avfärd men är förtok för tidigt för de så då måste jag ju göra nått för att tiden ska gå.
Solen skiner idag också men såg inte så bra ut på vädret på tvn inför i morgon och resten av veckan så får njuta så länge de är ljust ute för snart har jag en känsla av att de kan bli några dagar av regn. De får gärna regna bara de inte gör de under den tiden jag cyklar till och från jobbet. Haha.
Idag vet jag inte vad som händer efter jobbet blir väl en promenad sen tv och dator skulle jag tro. hehe.
Får ta och smörja in mina fingrar innan jag drar till jobbet!
Hoppas nu får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0