Varför så trött för?!

Varför är jag så himla trött hela tiden nu för?! Har varit de sen jag kom hem i söndags kväll jag tror de beror på att jag var vaken till ca 24.00 både fredag och lördag kväll men tycker väl att jag borde ha tagit igen de nu? :)
Är likadant på morgonen jag vaknar ju alltid med ca 05.50 då jag går upp men nu denna veckan då har jag vaknat denna tidenmen knappt orkat öppnat ögonen så har bara kolla på klockan sen somnar jag om lika fort så vaknar jag när klockan ringer med 06.45. Mycket märkligt detta tycker jag, och nu är jag mega trött så har flyttat mig från soffan till sängen har den bärbara i knät. :D
Men jag ska inte sova då jag självklart måste se på Bonde söker fru sen är de ju Greys anatomy efter de så här ska inte sovas förren 22.00 haha. Jag hoppas att jag inte somnar när de är reklam. :)

Nyss var de 30grader i solen! Härligt! Hoppas på ett varmt slut på denna veckan så man kan bättre på färgen lite under helgen! :)

Nu börjar de snart!
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0