Suck Suck

Varför måste de alltid vara nått som krånglar.. Nu nä rjag hade sjukt mycket att tvätta ja du funka så klart inte torktummlaren så nu har jag klätt in hela lägenheten i kläder och hoppas på att mina jobb kläder hinner torka tills i morgon annars blir de jobbigt.. :)

Imorgon blir de träning mella 16-17 sen blir de troligen så att jag ska passa dennis under tiden hans päron tränar får nog bli så att jag sitter hemma hos dem då så han får lägga sig och sova när han blir trött.

Jo syster kom hit på ett oväntat besök förut och visa upp sin nya fina mobil haha.. Så då blev de bestämmt att jag, callo och dennis ska åka iväg på lördag och kolla på när emir spelar matcher då de var en dubbelmatch så de ska bli trevligt. :)

Nu sitter jag och väntar på min kära sambo. Hihi..

Orkar nog inte lägga in några bilder på frillan idag får bli i morgon lr liknande...

Kommentarer
Postat av: callo

kolla här, gissa vilken grej som skulle passa bra här i lek hörnan? :) http://viewer.zmags.com/showmag.php?mid=wwphtp#/page18/

2008-11-11 @ 19:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0