Mys tisdag

Det är precis vad min tisdags eftermiddag och kväll ska bestå av. Jag har nu köpt hem lite glass, vindruvor och en tidning så nu ska jag kurera mig så mycket de bara går. Sen när de börjar skymma ska jag även tända alla mina levande ljus som jag har här hemma. Mysigt va!? :)

Gick bra på jobbet idag fast att jag inte är helt hundra ch de känns så har tagit de hyffsat lugnt idag, har även fått mera jobb tider nu så nu kommer jag jobba varannan fredag till 19.00. Härligt med lite extra timmar. :)

Har äevn inhandlat en hel del idag, fast bara tråk saker egentligen men behövliga, gick till apoteket innan jobbet och hämta ut salva till fingrarna och köpte strepsil halstabletter i förhoppning att halsen ska bli bättre. Nu på hem vägen blev de två askar vindruvor, aftonbladet, bananer och glass!! :)

Ja de var väl allt för mig nu!

Dagens tv tablå. postkodmiljonären, äntligen hemma och Desperate housewives.


Kommentarer
Postat av: angelica

Hejsan =) Tack för de snälla orden om frillan :P

Trist att du är sjuk :/

Funderade på, vad jobbar du med? Det stod att du jobbade till 19, men jobbar inte du med bespisning i skolor och sånt? eller är jag helt virrig nu :P

2008-10-28 @ 16:45:04
URL: http://anjeliica.blogg.se/
Postat av: angelica

Ah just de så var det ja =)

Men gött att ha jobb, för det är fast?

puss

2008-10-28 @ 18:03:16
URL: http://anjeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0