Tillbaka till verkligheten!

Då var ledigheten över och man är tillbaka i vardagslivet igen!

Helgen har varit super mysig och skön men den gick ju så sjukt fort.. Tyckte inte jag hann med något. Känndes inte som man han umgås så mycket med mor och far öven fast man var hemma hela tiden förutom lördag kväll för vid 17 tiden åkte jag till emma och var hemma med 02.30 :) De var ju marknan så man var ju på hotellet de var mycket trevligt!! Är allt bra roligt att festa på hotellet bara de inte blir för ofta!! Jag hade iaf en kanon kväll med emma och alla andra!!
På söndagen var jag som tur var inte ett dugg bakfull så  de var super skönt var lite trött bara men jag gick ju upp med 08 på mogonen så de var ju inte så konstigt.. :) Åkte även hem till farfar på söndagen callo och dennis följde med oxå så vi var la där en timme eller liknande tills dennis tröttnade typ haha.. Jag panta även massa flaskor och burkar som jag alltid gör när jag är hemhemma. haha.. Men alltid bra med lute extra pengar haha.. Kvällen blev mäkta slö då vi alla slöa framför tvn..

Sen så var de ju redan måndag och pappa var på jobbet och mamma var hemma iaf till 10.30 då hon skulle iväg till jobbet jag och syster åkte med 9tiden till bengtsfors för att kolla läget i farmors lya! Sedan åkte vi med 10 tiden mot bäsckefors för att lämna blod! De gick bara bra! Sen var de dags för hemfärd och vi var hemma här i gbg med 14 tiden. Jag åkte hem och slängde in alla mina grejer och sedan åkte jag hem till syster. Men de blev ingen vilo dag för mig då jag skulle iväg med 16.30 och jobba på bowlingen! Så jobba till 20, då åkte jag hem till syster för att sova där då Emir inte var hemma och hon ville inte vara själv! Hihi.. Så på vägen hem från jobbet köpte jag tekakor, köttbullar och rödbetssallad så vi frossa i såå sjkut goda mackor framför tvn innan de var dags för läggdags..

Så idag var de till att jobba på whoopsi igen och shit va fort dagen gick, så imorgon är de redan onsdag denna veckan kommer bara springa förbi i en rask fart känns de som!

Efter jobbet gick jag till lundbybadet för att skaffa mig ett års kort! :D Är sjukt nöjd med denna investering!! Hihi.. Så ska iväg och träna redan idag klockan 18 då blir de vatten/cykel/box pass alltså ett vatten pass de jag och emma skulle gått på förra veckan men som inte blev av men idag ska jag äntligen få prova på detta! Denna veckan kommer jag nog mest köra med vattenpass för att komma igång men även något core pass hade jag tänkt!! :) Könner mig verkligen laddad och motiverad för detta!!

Ne nu ska jag slöa lite framför tvn innan jag ska iväg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0