Träningsdag 3

Så där jag då var träningsdag 3 över också. hehe..
Idag var de vatten/cykel/box som åter stod på schemat. Lika jobbigt och lika roligt som sist!!!! Hade redan innan passet idag en sjuk träningsvärk så vill inte veta hur den kommer vara i morgon haha.
Men nu blir de vila fredag och lördag! Då jag i morgon ska jobba hela dagen, blir att jobba på bowlingen från 16.00 i morgon fram till 21-22 eventuellt längre de beror ju på om de kommer folk eller inte! Så de ska bli nice, va ju kul sist jag jobba där en fredag kväll så de blir de nog i morgon med!
Sen på lördag tänkte jag ta mig en rejäl vilo dag, kolla på film och tv hela dagen, hehe.. Blir nog säkert en promenad eller liknande med.. :)

Nu har jag precis käkat en god kvällsmat så nu blir de att slappa framför tvn till S.O.S Gute, Lyxfällan och om jag orkar Hells kitchen.. Hihi

Hörs i morgon alla kära läsare!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0