Oj vilken dag..

Så trött jag är nu. ojoj.. Varit en dag full med äventyr. Lyckades sova en timme längre än vanligt wow. Haha.. Sen var de att käka frulle, packa och göra sig i ordning inför dagen. Gick hem till syster vid 09.45 ungefär. Vi begav oss mot stan vid 13 tiden tror jag de var. Va sjukt skoj bara man slappna av.. :)

Vädret är lika underbart hoppas nu de håller i sig då jag bara går i skolan på måndag mellan 9-12 tänk va skönt att få sitta ute i solen resten av veckan då.. Hihi..

Kvällen kommer spenderas här i soffan, kolla på robinsson sen blir de nog att soa då jag är helt slut..

Längtar till i morgon kommer bli en rolig dag med en massa bowling.. Först spelar syster 09.30 sen vid 12 är de a-lagets tur att spela en kval match. Skoj skoj.. Sen blir de hem och läsa lite...

Ne nu ska jag äta lite choklad och jordnötter och dricka upp min iskalla cider gott gott..












Lite av min dag.. :)

Kommentarer
Postat av: cia

Så snyggt! :) Å vältränad ser du ut att ha blivit! :) Var det jobbigt åposa massa eller va det kul bara? :)

2009-04-18 @ 21:50:47
URL: http://ciajanson.blogg.se/
Postat av: callo

herregud så snygg, om du har en syster så måste hon vara minst lika, om inte ännu mera, snygg ;)

2009-04-18 @ 22:17:05
URL: http://callo84.blogg.se/
Postat av: mor

jättefina sådan mor sådan dotter hi hi k

2009-04-19 @ 08:45:41
Postat av: mor

jättefina sådan mor sådan dotter hi hi k

2009-04-19 @ 08:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0