Effektiv dag

Vilken härlig dag med solsken vi har här i sköna göteborg. Dock blåser de lite men ska inte klaga nu när solen visar sig iaf hihi..

Blev en liten tur på stan förut med syster och dennis.. Var hemma vid två tiden då hade jag tvätt tid för hade/har sjukt mycket tvätt då jag har så mycket sängkläder som ska tvättas plus två stora filtar och lite vanliga kläder hehe.. Men nu blev jag av med de mesta, blir att tvätta en maskin hos syster nu i veckan näa jag ska bo där. :) Maten som jag åt idag va lika god som igår en härlig blandning av kolhydrater, protein och fett, de gillar jag :) Så nu ska jag bara slappa här i soffan tills klockan börjat närma sig 18 då är de dags för "höstens" första core pass. Efter de 25mins passet blir de att springa den nya rundan ska bli mycket intressant hihi..

Blev lite ändrade tider med dennis dagis så behöver inte sova där i natt utan vi ska vara på dagis 9 i morgon. Men sen kommer jag ju att bo där då bara jag och Dennis hihi..

ne vila va de.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0