I love färskpotatis!!

Nu var dagen här då dem flesta barn/ungdommar börjar i skolan.. Härligt för dem haha.. Själv har jag sommarlov o två veckor till, underbart!

Oj va väck jag var när klockan ringde i morse 07.15 tog lite tid innan jag fatta va de var fö rnågot som ringde, så fick ja panik att neej nu vaknar mamma eftersom de tog sån tid för mig att stänga av klockan. Men när jag kom ur sängen kom jag på att jag är hemma haha.. Så kan de gå.. Sen var de bara att klä på sig och borsta gaddarna så blev de en promenad till syster.. Dennis vakna vid 08.15 då var de dags för frulle jag käka upp min pizza som blev över från igår dennis käka puffar och blåbär. :) Callo kom hem rätt tidigt redan vid 10 tiden så fixa och dona vi lite.. Gick hem när dem skulle till dagis vid 13.30 tiden ungefär.
Då var de bara att börja med maten dirket jag kom hem, blev såå god mat!! Bacon, kokt ägg med färskpotatis och gräddfil.. Gahh älska färskpotatis!! :)

Nu har jag varit ute och gått i 30min så nu har jag en bättra springrunda att ta i morgon som inte innehåller några tarfikljus och därmed inga stopp.. Vet dock inte hur lång sträckan blir men får mäta den under veckan med en bil.. :)

Nää nu ska jag lägga mig här i soffan och läsa en skvaller tidining tills friidrotten börjar!!

Ha de!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0