Det är mycket nu...

Så skönt att de redan är torsdag kväll för då betyder de att fredag snart är här och de betyder MOT Långed och min underbara man! :D Självklart min underbara mamma och pappa med ;)

Idag har de varit fullfart hela dagen skola mellan 8.15-16.00 men de har faktiskt varit en väldigt kul dag förutom vissa folk. Alltså idag var de så nära att jag bara ville skrika rätt ut!! Gaahh höll på att bli galen!!! 
När jag kom hem var de bara att sätta sig och plugga är rätt mycket nu i skolan men jag har de allt under kontroll. Blir faktiskt lite nöjd över mig själv att jag tar tag i sakerna direkt inte drar ut på de. Duktig jag är haha..

Jaa de var väl vad jag hade att säga lr neej skoj bara igår va jag ju till sahlgrenska och de gick mycket bra jag kommer bli kallad till operation i januari februari. Så de känns sjukt bra! De bästa var nog bedövningssprayen jag fick i näsan för efter den blev jag typ frisk haha.. Underbart! tss..

nee nu orkar ja inte skriva mera!!

ha de!!

Kommentarer
Postat av: nettam

Oj, va ska dem operera? Kramis

2009-12-11 @ 00:08:47
URL: http://sweetbumbii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0