Hm..

Oj redan torsdag eftermiddag, de betyder ju att de fredag imorgon som betyder att de blir lite festligheter här. Nu blir de dock bara jag och Hannah men va gör de, vet att vi kommer få super kul iaf. hihi..

Idag var de skola mellan 9-12 så efter jag slutat åkte jag och hämta dennis hos dagmamman då callo gick längre i skolan idag. Det var skoj att få hämta han hihi.

Så jag kom hem vid 16 tiden sedan dess har jag fixat matlåda till i morgon, dammat och städa på toan. Nu ska jag bara duscha sen är jag klar men efter som jag tycker att de är såå tråkigt att duscha så gör jag allt för att dra ut på de haha.. Inte så smart då jag inte gillar att sova med blött hår men :P

Ikväll blir de att se på "du är vad du äter" och "lyxfällan"

Såå skönt att inte behöva plugga något idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0