En helg hemma i underbara göteborg!

Wow vilken underbar helg jag haft.. Sååå kul har jag haft med Larsson, Mika och Daniel..
Kan inte med ord beskriva va skojj vi haft men de var ju lätt den bästa helgen på länge, lätt den roligaste gången på liseberg även fast den nya attraktionen inte funka.. :( Men jag och mika åkte allt allt.. Så sjukt skoj är de hihi..

Nu är man rätt sliten efter en helg i underbara göteborg vi hade mega tur med vädret så igår bättra man på brännan ordentligt dock gick vi ju inte runt i bikini hehe..

Nee tack mina kära vänner och pojke för en mycket mycket lyckad helg som avsultades med en seger i minigolf. :D

Nu blir de att sova strax i morgon börjar en ny vecka med jobb.. :)


Kommentarer
Postat av: mikaela

det tycker jag absolut att vi ska göra :D <3

2009-07-06 @ 13:48:22
URL: http://mikkan4.blogg.se/
Postat av: Miriam

Hejsan! Ja detär skit kul att du gör det och orkar fortsätta fast jag uppdatera som jag gör...men ska försöka ändra mig :) Ja läste det att du såg oss på Liseberg! Haha fan vad kul! Och att du kände igen oss?! Du skulle sagt hej ju! Jaja som sagt, kul att du hänger kvar.



Massa kramar!/ Miriam

2009-07-07 @ 10:56:09
URL: http://bambissyrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0