Helgen som gått..

Jaha ja då var de redan måndag igen och jag har börjat min 3vecka på jobbet snart är hälften gjort, sjukt fort går de iaf..

Denna helgen blev så mycket bättre än jag trodde då min söta Daniel kom hit i lördags vid 15 tiden. :) Han kunde dock bara stanna en dag men ändå.. :) Så har haft en trevlig och mysig helg.. <3<3<3

Idag var de då åter dags att gå ner och jobba, tycker inte att de är tråkigt eller jobbigt för fem öre så de känns riktigt bra.. Idag var de ju bara ännu bättre när jag och sofia åt frukost och lunch ihop mycket trevligt.. Sen fick jag även se och prova på sofias jobb hihi.. Skoj skoj.. Så de blir de resten av veckan med och även nästa.. Nice. :)

Nu har jag varit ute och gått med emma underbart är de att gå, skulle lätta kunna gå ut och gå snart igen.. :) De blir väl regn snart dock.. :( De som va så fint i morse.. Men men.. Mamma har kommit hem från syster också så nu är allt som de ska igen. Haha.. :P

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0