Rolig dag på jobbet..

Så kul de är på jobbet nu. Hihi.. Sofia är allt för rolig alltså hihi.. Men de är ju bra att man har skojj iaf. Tiden går ju lite fortare då.. Hehe..

Har varit iväg och fiskat med mamma och pappa inte ett napp hade jag.. :( Pappa fick tre abborrar och mamma en äklig brax (stavning) tappa den dock vid ytan och tur var väl de. :)

Nu sitter jag och väntar på att emma ska höra av sig så ska vi ut och gå och ta en fika.. Men hör hon inte av sig snart så somnar jag här.... men men..

Imorgon väntar en jobbig dag först jobba sen iväg hem till gbg för kära syster fyller hela 25 år.. :D Men vi åker bara tur&retur så lite segt så men inte varje dag man fyller 25.. :P

Lite bara lite irriterad blir jag.. Kan ju inte vara såå svårt att fatta. Så jobbigt att behöva tjata om samma sak varje gång.. Suck..

Idag är en sån dag då jag saknar farfar extra mycket.. :( <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Antar att den överstrukna texten är om mig å bensinpengarna eller ??

2009-07-14 @ 17:25:59
URL: http://protectedby666.blogg.se/
Postat av: callo

jobbigt, jobbigt!!?? är det jobbigt att åka till sin syster och få asgod mat och tårta? plus att du får pussa på Dennis.. jaha de ska jag komma ihåg när du fyller år.. hi hi

2009-07-14 @ 18:19:08
URL: http://callo84.blogg.se/
Postat av: svintoflickan

ÅÅ tack för dina fina kommentarer i min blogg!!! vad snäll du är..ler.



hur längesen var de din farfar dog..och i vad...för de är därför du saknar va..eller.

minns inte om vi skrivt om de förut..men min farmor dog ..ja de var ngo nästan för 2 år sen men ååååå vad jag saknar vissa dar.



bor din syster långt bort...



ha de sååå bra nu ....kraaaaaaaaaaaam

2009-07-14 @ 21:48:42
URL: http://svintoflickans.blogg.se/
Postat av: S

Tack för sällis, det är så jävla gött att ha en människa att prata med:) Vet int hur jag hade överlevt mina ensama förvirrade arbetsdagar annars! Imorgon tror är jag troligen gömd bland alla pappersprov och skalpeller. Men om du hittar mig bland pappret när du sopar golvet, var god släng mig inte i soptunnan ;)Ses!

2009-07-15 @ 20:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0