Åhh så bra jag mår..

Fatta va gott de var att komma ut från träningen och ute är de klar blåhimmel och varmt!!



Hm.. jag som  skulle läsa idag gick inte riktigt som jag tänkt men. Haha.. Då jag blev såå trött vid 14 tiden att jag somna sen vakna jag inte fören 16.30 hehe.. Men har en hel del sömn att ta igen så ingen fara så men pluggandet hamna ju lite åt sidan men är lugnt.. Har än så länge läst ca 40sidor men är en jätte svår bok att läsa så tar sådan tid för mig, tyvärr.. Men jag ska  allt komma igenom den..

Här min kära kusin ska du få se va min underbara goda frulle är för något, dock har jag gottat till den med färska jordgubbar nu med! Gahh ge mig morgon nu så jag får käka de igen haha..



Det är alltså Yoghurt, 1 päron, 5st jordgubbar och havre ringar!! Skulle kunna leva på detta!! :D

MIn träning idag har gått jätte bra. Jag börja dagen med en promenad på 20min innan frulle, sedan blev de vattengympa i 50min, för att sen avsluta dagen med 25min core! Coren idag gick super bra, så känns mycket bra i kroppen nu!

Nu ska jag glo på tv resten av kvällen!!

Imorgon är de skola mellan 9-16 japp en hel dag.. Fast mellan 13-16 är de föreläsning om ADHD det ska bli mycket intressant!!

Kommentarer
Postat av: cia

det såg gott ut du! :)

2009-04-01 @ 16:20:12
URL: http://ciajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0