12h

Åhh va jag gillar att "jobba" på förskola!! Jag trivs verkligen jätte bra!! Så skönt att de känns så då vet jag ju att jag valt rätt väg i livet vad gäller utbildning.

Nu har jag snart varit upp i 12h wow.. Har inte ett dugg svårt att komma upp på morgonen vilket underlättar men de är nu vid denna tiden man börjar bli hyfsat trött. Men som tur är ska jag inte sitta här och dega utan jags ka hem till Emma vid 18tiden vi fick ändra så jag kommer hem till henne istället då hennes svärmor skulle komma med lite grejor..

Åhh vad min näsa rinner mina ögon kliar och jag nyser men nu ska jag inte klaga när de äntligen är sol och blå himel.. :)

Har bokat en tandläkartid idag med äntligen har jag fått tummen ur.. Blev dock inte förren 10/6..

Sen när jag kommer hem igen blir de nog att lägga sig direkt imorgon har jag mellan tiden 07.30-16.00 och i morgon ska vi hem till ett barn och grilla och så.. Mysigt, hoppas på fint väder bara...

Ha en bra eftermiddag/kväll!!

Kommentarer
Postat av: Sandie

tack tack :)

2009-05-11 @ 17:46:30
URL: http://swedhik.blogg.se/
Postat av: mikaela

på mamma verka det som att man inte behövde biljett men jag e tveksam så ska ta reda på detta nogrannare så medelar jag dej vettu :D ja din fuskis vill oxå ut och resa ni kommer säkert få det helt underbart där..

2009-05-11 @ 17:47:59
URL: http://mikkan4.blogg.se/
Postat av: mikaela

nja joo men det e nog säkert jätte härligt att flyga skulle jag tro :) när skulle ni åka?

2009-05-11 @ 17:53:41
URL: http://mikkan4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0