Dagen...

Började dagen med att gåupp 07.45 trött som jag vet inte vad, vakna flera gången under natten alltid så första natten på annat ställe.. Iaf vid 9 var jag i bengtsfors och träffa "Chefen" Det som är helt klart är att jag ska jobba 5veckor sen kan de bli fyra till beror på om dem får tag på den personen som ska jobba de fyra veckorna men får dem inte de så får jag dem fyra veckorna med. Men jag är grymt glad över dessa fem veckor de räcker länge för mig.. Var klar vid 9.40 ungefär då åkte jag dirket till tjärnet som pappa redan var vid så fiska vi en stund gick inte jätte bra men fick två pyttesmå öringar.. Så dem fick åka tillbaka igen.. Sen bar de av hem igen, höll dock på att krocka två gånger första på vägen till bengtsfors kom de en stor fett älg övet vägens en på vägen hem från tjärnet kom ett äckligt rådjur rätt ut i vägen. Puhh..
Stanna inte här hemma så länge då jag och pappa tog oss en tur till åmål, jag köpte mig nämligen de coolaste duschmunstycket som finns, haha. De är ett som lyser neonblått när man vrider på vattnet har redan provat de och de var mycket coolt så nu behöver jag inte ha tänt ljuste på toan när jag ska duscha längar. HAHA..
Vi kom väl hem igen vid 13 tiden kanske, sen dess har jag och pappa varit ute och skjutit lite luftgevär mycket skojj.. Fullt upp hela förmiddagen men haft sjukt skoj då min pappa inte är som alla andra haha!! Nu väntar jag på mamma så ska vi snart käka mat!!

Imorgon är de alltså fisketävling som jag ska försöka vinna, tss.. Blir att jag får låna pappas bil så åker hem i morgon vid 16-17 tiden tänkte jag så jag får se robinsson finalen hemma. Hoppas dock på att inte få se den själv utan med mitt trevlig sällskap som jag har haft hos mig nu några dagar. ;)

Jao de var väl vad jag hunnit med så här långt in på dagen!!
Ute är de underbart väder 23.1 grader i skuggan och de blåser inte alls mycket. Nice nice..


XoXo

Kommentarer
Postat av: Beundraren

Undra vem de trevliga sällskapet är :-)

2009-05-29 @ 15:46:11
Postat av: callo

klart du får se robinson hos mig ;) he he

2009-05-29 @ 21:45:43
URL: http://callo84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0