Helgen...

Tjoo...

Nu var de måndag igen då, veckorna flyger fram..

I helgen har jag varit i långed, hemma hos Tommy. Har haft de mysigt och skoj. Dock så jävla trött på att alltid var sjuk!! Snälla va har jag gjort för ont eftersom jag aldrig blir frisk!! Men men, jag knapra tabletter och nässpry hela helgen så jag orka vara social iaf. Så när vi kom till långed tog jag en fika och promenad med emma :) Sen va jag hos mor och far och tjata lite min kära faster Unne va ju på besök också så de va skoj. Senare på kvällen åkte jag med tommy hem till hans mor där de va lite firande för tommy, så de blev smörgåstårta och vanlig tårta mycket gott och trevligt! :) Sen var de bara hem och slöa blev att vi fastna vid idol. Jag som inte ens kollar på de längre men haha.. Blev en rätt tidig kväll då vi båda var rätt trötta.. Jag vakna då såklart jätte tidigt på lördagen med en något härligt värk i mina kära bihåler, så va ju bara att gå upp och surfa och glo på tvn i x antal timmar tills mannen vaknade.. Hihi.. Vi gick hem till mor och far för att käka middag de bjöds på fläskfile och potatisgrätäng såå gott!! Sen även lite tårta jag blev så himla mätt så jag trodde jag skulle spricka haha.. När vi kom hem igen blev de slapp i soffan för att kolla på johan falk! Kvällen avslutades med en timmes bowling i ed och sedan en till johan falk film! :) Söndagen sov jag också länge klockan va så mycket som 10.30 när jag steg upp. De första tommy fråga mig var "vad är klockan" jag svara då 10.30 så säger han bara "meh va gör du kvar här då" haha de va ju snällt hihi.. Bara för att jag för engångs skulle lyckades sova länge hihi..
Men söndagen va inte skoj alltså till en början kände jag mig pigg och vi skulle städa lyan men så bara hände de nått jag blev helt borta som i koma typ jag sov undertiden vi spela musik och tommy damsög så de va ju inte tyst precis. Kände mig verkligen så taskig där jagg låg i soffa och inte hjälpte till men jag va ju faan helt borta kunde ju knappt komunicera ju. Mycket skumt. Men jag piggan till lite så jag kunde hjälpa till att skakamattorna för fick ju lite frisk luft då men shit när vi var klara kändes som jag sprungit ett maraton så då kom tröttheten igen och jag satt och bara glodde på tvn utan ljud typ skit konstigt... Men men.. Tycker de är så tråkigt bara speciellt när jag är hemma hos tommy. Känner mig rätt taskig och dryg fast jag inte kan hjälpa de.. Detta har lixom aldrig hänt mig förut.. Vi dorg till bengtsfors och käka pizza sen åkte jag hem till mor och far en stund sen var de dags att åka till ed för att hoppa på tåget hem till kära göteborg..

Aldrig skoj att säga hej då.. :(

Idag har de varit första dagen på praktiken igen oj va skoj de är att komma tillbaka när man känner att personalen tycker de är rligt att man är tillbaka!! :)
Men i morse var jag först iväg och gjorde en CT röntgen så gött att jag fick tid så snabbt. Tror minsann min läkare är lite kär i mig då jag fick tid så snabbt hihi.. De tog typ bara 5min så var de klart svaret får jag om en vecka via min läkare men har jag tur skyndar han på de lite hihi :) Dem kunde dock redan säga att de såg väldigt tjockt ut på vänster sidan och de är den sidan jag har mest ont i. Så ja jag hoppas dem hittar va felet är så jag slipper denna smärta för nu är de verkligen inte kul längre.. Blir lixom bara värre och värre för varje dag de är ju inte så normalt.. Men får stå ut till onsdag då min läkare skulle ringa mig. Då ska jag ha pencelin!!! :)

Imorgon börjar jag mitt liv mot ett friskare liv haha. ska nämligen köra en tre dagars fasta som även rensar kroppen på alla slagprodukter! :) Så de ska bli intressant att se hur man kommer reagera när man inte ska käka något på tre dagar.. ha ha..

Ne nu blir de att lägga sig framför tvn.. Upp tidigt i morgon då jag har tidiga tiden!!

In Love!!!

Kommentarer
Postat av: cia

jäkla sjukdommar hela tiden! :S hoppas du får en superduper medicin! hihi puss

2009-10-19 @ 21:34:19
URL: http://ciajanson.blogg.se/
Postat av: syster

ja ha ingen cred fick man för att jag körde dig :( eller att du var så snäll som passade dennis i ottan :) hi hi puss

2009-10-20 @ 20:58:35
Postat av: mikaela

ja han verka ju snabb :) gött de.. i bengtsfirs e de fan segast i sverige tror jag.. även om jag skulle komma te gbg tror inte jag att jag skulle komma in så snabbt väl eftersom jag inte e skriven där så va det i alla fall här i Karlstad så det va därför det fick bli bengtsfors :/..



ooo tre dagar utan mat.. hur klara man det hehe :P..

2009-10-25 @ 09:52:24
URL: http://mikkan4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0