höst höst

Nu har jag jobbat min första dag och de gick kanon. A är så söt så, inte en tår de kom förutom när jag skulle gå hem men de var ju bara ett bra tecken tycker jag hihi.. :)

Jag har haft några mysiga dagar nu då Tommy kom hit i söndags <3<3<3 han åkte idag när jag åkte hem till A. Aldrig skoj att säga hej då ju.. :/

Nu sitter jag här iaf helt själv i min lya, känns så tomt nu när man haft någon här. Men jag har fullt upp som vanligt denna veckan med så :) Imorgon är de skola mellan 11-12.15 göött.. Sen blir de att fixa lite saker på stan och även hinna med en joggingtur tror jag minsan, sen blir de att passa dennis som alltid på onsdagar. Torsdag då är de skola mellan 8.30-12 sen vid 13 ska vi träffa våran handledare så blir väl troligen att sitta kvar till 15-16 tiden skulle jag tro. Då måste jag hem och packa inför helgen så är de badminton på kvällen. Fredag åker jag och Dennis till långed! <3 Men denna gången ska jag vara hos mor och far, hihi.. Vi åker när jag slutat på fredag vid 12.30. SÅ blir de marknan på lördag och party med alla mina girls på kvällen! :D Söndag blir det att åka hem igen.. Fullt upp som vanligt hihi men bara skoj..

Nu kan jag inte sitta här och svamla mera då DHW börjar strax!!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0