Vilken underbar linje jag läser!

Alltså var tar dagarna vägen?! Denna veckan har ju gått sjukt fort i morgon är de redan fredag sjukt.. Men skönt. :)

Idag hade jag en slapp dag i skolan gick bara mellan 8.30-10.00 dock väldigt segt att gå upp i morse de var becksvart och svin kallt. Men dem 90min i skolan var underbara vi hade nämligen begreppsträning/rytmik, så vi fick "träna" på avspänning och de va ju såå gott man va två och två så låg den ena på en madrass så börja den andra med att typ massera inte riktigt men lika skönt typ gick igenom hela kroppen ungefär och de va såå nice.. Så ja jag älskar min utbildning haha.. :)

När jag hade slutat mötte jag upp syster för lite shopping som vanligt då hon hade 90minuters hålltimme. :) Sen åkte jag hem och hämta dennis på dagis, dem satt och käka när jag kom så jag vänta i hallen de roliga var att dennis inte såg mig fören hans fröken sa till han när han var klar, "dennis ska vi gå och tvätta oss, ser du vem som sitter i hallen och väntar?" Åh när han vänder sig om vilken lycka hihi. Åhh va jag älskar min systerson!! Han blev så himla glad och skrek ut DEDDE DEDDE!! Hihi.. Alla fröknarna fråga om de var någon som vart glad haha.. Sen gick vi hem till mig och de gillar dennis skarpt han vill helst inte gå sen när man väl kommit hem till mig.

Men nu sitter jag i  hildedal och dennis sovermiddag.. Snart kommer syster sedan emir, sen glenn och även dennis farmor för senare idag ska jag syster, emir och glenn spela badminton. SKoj skoj!!

Imorgon är de en jobbig dag som väntar jobbigaste dagen i skolan sen typ ettan på gymnasiet då vi går från  8.30-16.30 med bara 10min raster typ förutom lunchen.. Men men så kommer va dö i morgon när jag kommer hem. He he..

Ja nu fick ni lite att läsa igen...


Tycker om <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0