Ny gaddning!

Godmorgon vilken härlig onsdag vi har va.. Eller inte vädret kunde la varit bättre men de regnar inte iaf de är ju bra. :) Jag har varit ute på min morgon promenad nu precis så när jag gick förbi mor och fars hus slank jag in för att sno lite bubbelvatten byta plasten på dem nya. Samt att nörda lite vid datorn då mannen ligger hemma och sover då han ju jobbat natt.. Men jag ska nog snart gå hemåt för att käka frulle. Sen blir de att vänta på att emma ska höra av sig så ska vi ut och gå. ;) Sen vet jag inte vad mer som händer idag slöa framför tvn kanske. Haha.. Jag tycker och känner mig duktig iaf som går ut och går minst 40min innan frulle sedan innan jag lägger mig cyklar jag på träningscykeln i minst 30min. Faan va duktig jag är haha..

Jo igår då va så tatuera jag mig igen. :D Grymt nöjd är jag.. Denna gång blev de kina tecken för mor och far en på var handled nästan högst upp på handleden. Så jag får erkänna att de gjorde lite ont inte jätte ont men de de gjorde ont haha.. Men nu sitter dem där iaf och jag är nöjd!! Nu vill jag bara ta bort plasten och att dem läkt färdigt haha. Men i morgon åker plasten av...

Imorgon ska vi åka till karlstad jag och hjärtat. Vi ska upp och hälsa på mika och erik mycket trevligt ska de bli. Vi ska spela badminton sen blir de la att gå ut och käka typ. Så sover vi över och åker hem på fredag igen. :) Ska bli skoj med en liten minitripp så där. :) Mika är ju så snäll med så vi får låna hennes lys så sover hon hos erik.
<3

Nee kanske ska börja gå hemåt då jag börjar bli lite hungrig på min goda frulle. :P

bilder kommer...


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0