En grå och blåsig dag, en riktigt höstdag alltså.

Godmorgon.. Varför vaknar jag alltid så tidigt här hemma när jag kan sova till 11.30 utan problem hemma hos T? Mycket störande, inte för att jag hade kunnat sovit så länge idag då jag börjar 11.30 men till 10 iaf men nej då innan 9 ska en vakna..

Idag är det examination som står på schemat, så idag ska vi ses hela våran basgrupp så ska vi opponera på varann samt att läraren är med. Hoppas på att detta ska gå bra så man slipper kompletteringar eller liknande. För om jag slipper de är de bara till att öppna dem nya kursböckerna och börja läsa redan idag.

Det är verkligen riktigt höstväder ute idag vet dock inte om de är kallt men de räcker att se ut genom fönstret för att bli depp.. :( Min hy gillar inte heller hösten suck..

Ne nu får jag ta och fixa till mig så jag hinner se så mycket som möjligt av days haha..

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0