Unstoppable

Igår kom alltså min kärlek hit. Vi bestämde oss för att se på bio jag visste ju en del filmer jag ville se och den vi tillslut kom framtill att vi ville se båda två var Unstoppable den var ju helt okey inte de bästa film vi sett men ja den funka iaf...  Vi köpte med oss lite chips å dipp och även lite saker så vi kunde göra varmamackor på vägen hem från bion. Jag käka inga chips eller någon dipp!! :)

Sen vara de bara massa mys och tjat tills vi somna vid 1-2 tiden. Såå underbart att haft my lööve här!! Vi sov som vanligt läänge imorse tror vi gick upp vid 12 haha.. De är helt galet för när jag sover själv då vaknar jag alltid typ vid 9 tiden men dirket T ligger brevid kan jag tydligen sova hur länge som helst. Fast va gör de då? Inte ett smack!!

 

Så jag har haft en riktigt bra helg med dem jag älskar mest, fredag och halva lördagen med syster och familj sen halva lördagen och halva söndagen med min stora kärlek.. En Fantastisk helg!!

   

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0